Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Dagarna

Av maminoo - 9 oktober 2011 12:31

Dagarna rullar på o myspys Elvis är nu 3veckor gammal & det känns redan som om han alltid varit med oss. Mina älskade pojkar   

Skillnad från att ha 1 till 2 barn idag är att nu finns det ALLTID något att göra. Förr fanns det alltid "slötid" över men nu finns det ingen sådan tid alls. Även om båda barnen sover så finns det annat o ta tag i som i princip måste göras när barnen sover, annars blir de aldrig av. Men gud vad jag älskar detta, för att inte tala om hur mycket jag älskar min underbara familj. Mina 2 underbara söner o mitt livs kärlek E, vad mer behövs.


Dagarna rullar på som vanligt, det är blir väldigt tidiga morgonar o alldeles för sena kvällar. E o jag passar på o umgås på egen hand när barnen sover, så det blir en hel del film tittande o alldeles för mycket godisätande. Men det tillhör liksom till. Igår såg vi filmen "Precious" Gud vilken hemsk film, det gjorde ont i hjärtat o se allt det där. Vissa människor borde ALDRIG få barn.


Iallafall över till något mer roligare, E börjar inte på sitt nya jobb föränn om 1vecka, vilket innebär att vi har turen o ha honom hemma ytterliggare 1 vecka. Det kommer bli en massa familjemys innan vardagen återgår till sitt vanliga.

Det märks även på Dino att han njuter utav att ha båda sina föräldrar hos sig, vi försöker hitta på en massa aktiviteter för honom. Bla är vi ute väldigt mycket, då Dino alltid vill ut. Så det brukar bli bus o lek på lekplatsen för att trötta ut en väldigt aktiv Dino o därefter tar vi långpromenad o pratar om allt mellan himmel o jord.


   Tidigare idag på lekplatsen


 
 
Branka

Branka

11 oktober 2011 15:37

svar: ja usch, visst är det tråkigt att råka ut för sådana människor. Men i dagsläget har jag manje vise sviju otpisala iz zivota, så det är skönt.Synd är det när det handlar om släkt (vilket det i mitt fall också gör, men vi är inte så nära släkt, men släkt är släkt oavsett)

Ja, visst är det bra att få sakna varandra lite ibland. Det blir ju nästan som att man blir kär på nytt när man träffas igen sen :P

http://www.mojzivot.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards