Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av maminoo - 13 oktober 2011 21:33

E är på matlagningskurs med sitt jobb, riktigt roligt AW dom ordnade till. Jag har varit ensam med båda barnen sen kl 17.00 idag. Det har gått riktigt bra, båda barnen har varit sammarbetsvilliga. Elvis sov större delen utav tiden, förutom när han ville äta & under den tiden har Dino lekt på egen hand. Även Disney Junior har stått på Tv:n för att underhålla grabben ifall att. Men så fort Elvis ätit o somnat så har Dino o jag myst o läst en massa böcker.


Nästa vecka börjar min nya vardag, då E återgår till jobbet o jag är mammaledig med två små. Visserligen kommer Dino gå några timmar på förskola, men inte mer än nödvändigt. Iallafall så tror jag att det kommer gå bra självklart lite tufft o hinna med allt, men så fort vi får in lite rutiner så ska de nog gå bra.

Jag har nu börjat med något som min mamma alltid gjorde o jag tänkte då att hon var lite konstigt.. nämligen så har jag börjat att lägga fram kläder till barnen kvällen innan så jag vet vad de ska ha på sig nästa dag, kaffeapparaten förbereder jag kvällen så det är bara att trycka på knappen på morgonen. Ja sådana små saker som sparar tid på morgonen.   ...Getting Old   


Iallafall så ska Dino sova middag på förskolan för allra första gången imorgon, vilket jag inte tror kommer att fungera så bra. Men vi får ge det en chans, vem vet kan ju fungera.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards