Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Sover

Av maminoo - 13 april 2013 08:22

Vet ni var att mina kära barn ligger fortfarande o sover klockan är strax över 08.00 Kan inte minnas när detta hände senast. Själv orkar jag inte sova mer jag är som en tidsinställd klocka o går upp den tiden kroppen är van vid att gå upp.

Iallafall så passar jag på o slänga upp ett inlägg nu när tiden finns till. Egentligen finns tiden till att skriva oftare men jag vet bara inte om vad. Vardagen kretsar mycket kring barnen men dom vill jag inte skriva om för mycket o allt annat som händer omkring än är ganska så obetydligt.

Något obetydligt men ändå roligt är att vår altan snart är klar. Nu väntar vi bara på själva skjutdörrarna som ska levereras. När de väl kommer upp är det klart. ska få till en bild när det är klart så ni får se.

Ibland får jag ett sådant shopping begär inte efter kläder utan efter inredningsprylar o så köper jag lite MEN jag vill HA mer hela tiden. Intebra alls försöker trycka ner det där ha begäret. Just nu är det vårt sovmorgon som är något jag skulle vilja fixa i. Det är de enda rummet vi inte rörrt. Vi har blåa väggar i sovrummet.. Hot...Not!!!! O sen har vi bruna sängramar.. Även det är Not Hot. Får se när E orkar ta tag i mitt problem bara. Det ser inte så ljust ut på den fronten kan jag meddela.men jag ska tjata o tjata..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards