Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av maminoo - 17 oktober 2011 09:24

Nu är storebror lämnad på dagis, pappa E har åkt iväg till jobbet o lille Elvis o jag är här hemma. Vi ska plocka undan o greja lite hemma innan vi också ska iväg på läkar undersökning för att se över Elvis mjölkallergi. Trots att jag uteslutit mjölkprodukter ur kosten helt sen i fredags har han fortfarande utslag i ansiktet o på vissa ställen ännu mer nu. Så de ska bli riktigt skönt o få träffa en läkare idag o få lite svar.


Förövrigt har vi haft en hektiskt men härlig helg, det har varit riktigt fint väder så vi har spenderat dagarna ute med barnen men även varit på jakt efter en till bil. Nu när E jobbar o jag har två små så behöver jag ha tillgång till bil för att kunna hitta på saker vill ej behöva ta bussen. O vi hittade en riktigt fin bil till E som drar lite bensin o passar utmärkt som pendelbil.


  Dino måste självklart testa innan han kan godkänna bilen.


Efter helgens hets så la ja o E oss kl 20.00 igår, tror aldrig jag lagt mig så tidigt. Men vi båda va verkligen helt slut. Men däremot kände vi oss riktigt pigga nu på morgon vilket var en väldigt härlig känsla.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards