Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av maminoo - 11 oktober 2011 20:38

Vi har sen förra veckan skolat in Dino på dagis, förra veckan gick jätte bra. Vi var med mestadels utav tiden. Gick ifrån 15min åt gången. Men igår o idag fick vi gå ifrån redan efter 10min & Dino fick vara där själv i 1,5h timma. Igår gick hyffsat men idag grät han när jag skulle hämta honom. Alltså när jag går in innanför dörren så hör jag ett barn gråta känner igen gråten direkt o vet att det är min lilla Dino. Klumpen i min hals växte sig så stor att jag ville brista ut i gråt själv. Men jag bet ihop o kramade o pussade på honom.


Starten på dagis har även satt sina spår på hans sömn, ikväll vägrade han att somna själv. Jag var tvungen att sitta brevid hans säng tills han somnade annars så grät han bara. Jag tror att han är rädd att vi ska lämna honom.


Usch vill inte att min lille pojk ska känna sig övergiven o rädd.... 

Imorgon ska vi lämna o säga hej då direkt vid dörren, undrar hur det kommer att gå? tror att det kommer att bli en hel del tårar.. 


Hur länge var era barn ledsna vid lämningar på dagis??

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards