Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg under november 2012

Av maminoo - 30 november 2012 20:44

De verkar som om hela sverige fått snö förutom vi på bästkusten. Snyft... Vill också ha!!!!!!

Av maminoo - 22 november 2012 23:34

Nu är det dags för årets julbord. Först ut imorgon är det dags för E:s företag, som bjuder med de anställdas respektive. Vilket betyder att jag ska följa med o behöva vara social med en massa ingenjörer. Yeyy kul. Men jag är open minded, kanske inte blir så hemskt ändå. Jag ska nog ha något o prata om, brukar bli så att folk frågar mig om placeringstips samt hur de ska binda lånen . Därför har jag inövat ett talmanus som jag ska repetera under kvällens gång vid aktuella frågor.

På mitt jobb har vi julbord om 2v för just vår avdelning o sen är det julbord för hela företaget veckan innan jul. Företaget jag arbetar på bjussar inte respektive. Bra tycker jag!!

Av maminoo - 16 november 2012 23:50

Efter ett antal veckor kan jag änrligen skriva ett par ord här på bloggen. Orken har helt enkelt funnits till o en massa annat har pågått. Men nu så klottrar jag ner ett par ord så här kring midnatt. Det har blivit sena nätter sen E gick i pappa ledighet. Blir mycket tv tittande om kvällarna o så har vi gått o blivit beroende utav monopol så himla kul o spela blir fast i flera timmar. Lähger oss efter midnatt varje kväll.

Min återgång till jobbet har varit väldigt bra jobbade de två första veckorna, tredje veckan blev vi magsjuka här hemma så jag var hemma hela veckan. Fjärde veckan hade jag 3arbets dagar o nu femte veckan har jag en veckas semester för att nästa vecka jobba 2dagar o vara ledig resten. Märker knappt av att jag jobbar.

Just nu pågår åven inskolningen på de nya dagiset för barnen. Väldigt stort dagis jämfört med den förra. Dino har varit supernöjd både förra o denna vecka men vid lämningen idag var han ledsen o ville inte stanna alls. :S i början trodde han nog det var som öppna förskolan då både jag o E var med men nu inser han allvaret.

Elvis däremot är ingen nöjd kille på dagis alls. Honom ska vi skola in ytterliggare en vecka då han helt enkelt inte varit så villig att lämna mitt knä. Men det har börjat att släppa något mer de senaste dagarna o jag lämnade honom ensam i 30min idag o de hade gått hyffsat bra för att vara första gången.

Det var liten liten bråkdel utav det som pågår hos oss, de senaste veckorna har verkligen varit turbulenta. Ni får ursäkta min stavning men bloggar via mobilen så det blir en massa stavfel som jag missar. Ska försöka uppdatera oftare nu



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards