Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Socker

Av maminoo - 22 juni 2011 11:43

Jag är hög på socker, har enormt sug efter choklad konstant. Har precis ätit upp en hel REMI själv. Aj aj aj inte bra för blodsockret. Men vad ska jag göra, om jag inte äter så vattnas det i munnen på mig o jag måste bara ha något.


Frukt är inte tillräckligt sött.


Aja nu är jag iallafall hög på socker en stund.


Dino sover just nu o så fort han vaknar ska vi ta bussen till mina föräldrar o umgås lite med dom. De åker nämligen till Bosnien snart så de vill gärna umgås lite med Dino. Som Dino kommer sakna dom, han är helt galen i sina mor föräldrar. Men till helgen åker vi till Dinos farföräldrar så han får en massa kärlek utav dom också. 


Ska bli skönt o komma bort lite grann o bli bortskämd. Min svärmor låter mig inte göra något alls när vi är där. Vilket kommer att bli oerhört slappt o avkopplande. Tar med nog någon bok o läsa.


Vad hittar ni på under midsommar helgen????



 
 
emira

emira

22 juni 2011 21:25

Choklad kan man aldrig få nog av:) alltid bra att ha lite hemma extra;) fast hos mig försvinner det lika fort som jag har handlat haha:) Hoppas ni hade det trevligt hos svärmor och att du fick lite fritid :)

Vad har ni gjort dessa dagar?något roligt?

http://emirasangels.blogspot.com

 
emira

emira

22 juni 2011 21:55

ja choklad ska man inte vara besatt av det är inte bra, då lär jag väll väga 100 kg haha:) När melwin föddes så hade jag jämt det hemma och kakor för då kom ju massa gäster(na babine)det blev mycket över då kunde man äta och äta nu försöker jag äta det på lördagar bara och har lyckats väldigt bra, gäller chips och cola oxå:=)

jag längtar sjukt mycket efter imorgon då kommer min mammas pojke hem:) damir ska åka och hämta han och sen när jag kommer hem så ska vi gosa :)

va roligt att ni ska åka bort, du kan ju passa på nu :) Hoppas det blir fint väder för er så ni kan vara ute:)
jag har inte gjort så mycket, har jobbat och varit på möten, känner mig väldigt trött, min mamma sa nu kan du vila ut dig medan Melwin är hos mig men jag är trött hahah;:)

http://emirasangels.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards