Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av maminoo - 18 juni 2011 19:48

Vi kom till slut iväg till liseberg, roligt var det dock så började det att regna o vi lämnade nöjesparken tidigare än planerat.


Förutom liseberg så har vi idag hunnit att äta något så enormt mycket. Idag har jag säkert gått upp 2kg..


   


Först var det räk o kräftsallad, yummi. Jag vet att man ska undvika sånt när man är gravid. Men detta var färska grejer vid feskekyrkan.  

Sen blev de fish´n chips & nu till kvällsmat blev det kebab i pita bröd.


Nästan för mycket mat, men så goooootttttt


Nu ska vi bara umgås framför tv:n o mysa. Dino sover i vårt rum ikväll. Orkar inte springa in till hans rum var o varannan timma o ge nappen. Iallafall inte inatt jag behöver så mycket sammanhängade sömn som möjligt.

Även om E är den som springer o ger nappen så vaknar jag alltid ändå.


Av maminoo - 18 juni 2011 11:46


Dino fungerar som en exemplarisk väckarklocka i det här hushållet. Han vaknade kl 6 imorse o ville inte sova mer. Så E bar in honom i vårt rum o då somnade han om till kl 8. Så det var endå helt okej.
Efter frukost for vi iväg till ett köpcenter för att handla in lite nödvändigheter.

Bla en resesäng och en ny barnmatstol. Resesängen kommer vi att behöva då vi har planer på att åka bort en del i sommar. Han kryper ju av en vanlig säng o vill inte riskera att han ramlar o slår sig när ingen av oss är i närheten. O så ville jag ha en ny barnmatstol som matchar med resterande bord o stolar i köket.


  

  Sen kikade vi även på ett nytt vitrinskåp som ska handlas in, vi har inget för närvarande men har en del vitrin aktiga grejer som borde stå i ett vitrinskåp istället för så som de står idag O sen hade de varit snyggt i vardagsrummet också.


Det kommer att bli någon utav dessa två



Sen kikade vi (notera jag) på systemkameror. Jag vill så gärna ha en o kommer att köpa en snart. Men ska ta det nästa helg när vi är hos svärföräldrarna, Svärfar är nämligen fotograf så kommer han bli överglad när jag visar intresse för något som han BRINNER för. 

   


O Sen köpte vi nästan ett dockningsystem till Iphonen, men Dino började att skrika som en galning utav tråkighet så vi lämnade ifrån oss de o gick ut istället. Får ta o köpa den samtidigt som kameran istället.

 


Som ni ser är det mycket som ska köpas in, men något måste man göra när man inte ska på semester. Sen är E sugen på en ny bil. Eller snarare en större än den vi har idag, han vill ha en Jeep aktig bil.. För mig spelar det ingen roll så imorgon ska vi åka o provköra en som han är intresserad utav. Ni vet killar o bilar... fattar inte grejjen men okej...


Nu sover Dino, men så fort han vaknar ska vi till Liseberg.. =))

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards