Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av maminoo - 9 juni 2011 21:18

Min lilla sjukis som brukar somna senast 19.30 är fortfarande vaken o leker med digitalboxen. Jag orkar inte ens säga nej, han får helt enkelt pilla så mycket han vill. E kommer bli irriterad när han ser att saker o ting är inte som han ställt in dom. Men idag är jag en slutkörd mamma. Dino har varit extremt gnällig, klänging, irriterad på allt, vägrat att äta o nu vägrar han att sova.


E kom hem knappa 30min efter jobbet &  åkte han iväg ganska direkt på fotboll. Men nu kom han precis innanför dörren då jag skriver detta, han får ta över nu ganska direkt. Jag är helt slut.


Innan jag lägger mig ska jag lägga ut lite utav Dinos ej använda kläder o skor på tradera. Har jag inte använt dom på Dino lär jag inte använda dom på bebis nr 2 heller.


Av maminoo - 9 juni 2011 11:25

Idag skulle vi ha gått till ÖF för avslutning det skulle grillas sjungas o dansas. Men inatt vaknade Dino i hade feber, inte mycket dock 38grader. o imorse var han snorig o hur förkyld som helst. Jag tänkte ändå ta en promenad med honom bort till mini festen. Men det började att regna istället.


Aja vi får krya på oss här hemma istället. Just nu sover prinsen. Han var hur trött som helst när jag la ner honom o somnade direkt inga protester alls. Skönt för en gångs skull.



 

Troligtvis ska jag också lägga mig en stund o sova lite, känner mig trött eftersom Dino vaknade 03.00 inatt o var vaken till 04:30 tills han till slut fick ro o somnade om.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards