Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

v.28

Av maminoo - 19 juni 2011 19:09

Imorgon går jag in i v.28

Fotade magen idag för att bla jämföra med gradvidtet nr 1. Tycker inte att magen är så jätte mycket större nu även om det känns så.


Bild nr.1                                             Bild nr 2

Gravidtet med Dino                           Graviditet nr 2  


    


Vad tycker ni?


  

 
 
emira

emira

19 juni 2011 20:04

jag tycker det inte är så stor skillnad mellan dina graviditeter när det gäller storleken på magen, känns som om dem är lika stora:-),men tycker det ser ut som om bild nummer ett så är magen lite större än bild två:)Tiden går fort och snart ska du få en liten bebis gud så gulligt jag blir också lite sugen på en bebis, Melwin är ingen bebis mer:)haha

Melwin har det bra hos Mormor har jag hört, hon låter han göra vad han vill och hon går upp när han vill så är det inte här hemma dock haha:)

Jag har inga bestämda städdagar utan städar när jag ser att det är stökigt:), däremot tvätt så är det svårt med tvätttid hos oss för vi bor i ett stor bostadshus och dem har bara en tvättstuga och då passar mig söndagar bäst;-)
har tyvärr ingen tvättmaskin och får inte plast heller, dags att flytta kanske:)

Har du en egen tvättmaskin eller tvättar du i tvättstugan?

Hur har helgen varit hos er?regnar det i GBG:)

http://emirasangels.blogspot.com

 
Ilda - Mamma till Amilia =)

Ilda - Mamma till Amilia =)

19 juni 2011 21:12

Ja men det är ju det :/ Jag är osäker. Jag vill ju att Amilia ska ha foton på sig själv där hon är naken som hon kan titta på och skratta åt när hon blir äldre :) Jag får se hur jag gör :D

Själv så tycker jag att magen ser lika stor ut på båda bilderna :)

http://mislimoje.blogg.se

 
Minella

Minella

19 juni 2011 23:26

meni su isti :)föresten vet ni vare blir?
ang skorna så är dom inte alls så höga :D bas su super

http://miinellaa.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

20 juni 2011 11:20

Vad skönt att du inte blir så stor när du är gravid. Min mage såg nog ut som din i veck 16-17... ;) Jag kände mig som en strandad val innan det var färdigt och jag minns att jag var så avundsjuk på alla som hade små fina bebisbulor. Inga kläder passade mig på slutet och jag kände mig stor som ett hus *haha* Men alla magar är fina oavsett storlek och form :)
Huvudsaken är att man själv och bebben mår bra!

Vi har inte planerat något syskon. Förut pratade vi om att ha två år emellan. Men nu vet jag inte. Vi har haft det lite knackigt de senaste månaderna så tankar på ett syskon har inte funnits på ett tag. Det får komma längre fram när vi känner att vår relation är mer stabil!!!

Vet ni om det blir en tjej eller en kille eller får det bli en överraskning?

http://livetmedskorpan.blogg.se

 
Emelie

Emelie

20 juni 2011 21:57

Men jösses, det var inga stora gravidmagar du får, vad skönt!!!
Tycker dom ser nästan identiska ut!

Kram

http://fambabunovic.blogg.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

21 juni 2011 14:21

Det är inte alls så stor skillnad mellan magarna, nästan så att första magen är större än den andra :) jag vill oxå bli gravid! Börjar bli galen nu för att det aldrig händer ngt här!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Mersiha

Mersiha

22 juni 2011 10:30

Heej :) sta ima ? Det var länge sen :) MasAllah kako stomacic raste :) Jag tycker da ti je sad manji stomak i jäförelse med innan :) Kako je Dino?

Kram

http://ladyhypnotic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards