Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Besök & Mums

Av maminoo - 13 juni 2011 19:12

Idag har vi fått besök utav E:s bror N, som ska stanna här tills på Onsdag senare ska han till flygplatsen o resa söderut. Härligt för honom.

Dino är extra glad att farbror är på besök för farbror går med på att leka vad som helst hur länge som helst. Skönt för mamma o pappa lite semester nästan.


Strax innan E o hans bror dök upp här hemma lagade jag ris med kyckling o thai curry, blev riktigt gott. Köpte bara Willys färdiga Thai curry sås o hällde på kycklingen & blev verkligen smasken.

Till efterrätt har jag gjort tigerkaks brownie... den har ingen smakat på ännu förutom jag o den är underbaaaart god. E o hans bror är på fotboll o ser IFK gbg - DIF så när de kommer hem ska de få smaka.


  Recept hittar ni här Tigerkaks brownie



 
 
Emelie

Emelie

13 juni 2011 21:26

Den ser himlans god ut kakan :-D

Sv: Usch, fy att du också behövt må så illa! Trötthet det kan jag ta men att spy minst 7ggr per dygn funkar inte alls, nu verkar det som att dessa hjälper tack och lov!

Kram Emelie

http://fambabunovic.blogg.se

 
emira

emira

14 juni 2011 10:36

Ser hur gött som helst:) ostavi i meni melwo malo eto nas malo u GBG:)

http://emirasangels.blogspot.com

 
emira

emira

14 juni 2011 13:06

Färsk potatis är det godaste som finns hade kunna ät det varje dag:) haha..synd att man man rätt fort tröttnar på fisk, jag är ingen fisk människa direkt men försöker äta det minst en gång i veckan..Melwin han gillar inte fisk:( tyvärr

Vad gillar dino för mat? är han en fisk människa:

http://emirasangels.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards