Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

sovmorgon

Av maminoo - 25 augusti 2011 08:02

Lilleman sover fortfarande han har tagit en sovmorgon. Den senaste tiden har de inte blivit många sådana snarare tvärtom. Han har vaknat vid 06.30 tiden & nu har klockan passerat 8 å han sover fortfarande.

Han har sovit väldigt oroligt på den senaste tiden, varit gnällig, vaknat redan vid 4-tiden o velat ha mat. Men igår så gjorde jag vanlig havregrynsgröt till honom med fruktmos som kvällsmål istället för flaska med välling o han har sovit super bra. Kan de vara att han helt enkelt inte blir riktigt mätt utav vällingen? Han dricker ca 220ml välling även om jag gör mer så dricker han inte mer.

Får testa gröten ikväll igen så får vi se om det ger samma resultat igen, får hoppas på det för det hade underlättat så mycket om åtminstone Dino kunde sova hela nätter nu när barn nr 2 är på gång.


Igår gick jag o la mig 23.00 o fram tills 01:30 dvs under 2,5h tid hann jag gå 5-gånger på toaleten. Detta evigt kissande börjar gå mig på nerverna. I

Idag står de shopping på schemat det är ju löning o eftersom E är ledig så passar vi på o handlar under dagen när det inte finns så mycket folk ute på stan. Ska främst handla grejer till Dino inför dagis starten. Samt att jag måste in på apoteket o handla salvor o grejer till blivande nykomlingen.


24 dagar kvar

 
 
Minella

Minella

25 augusti 2011 08:52

oke den första tiden kommer du vara tvungen att välja mellan dom, till exempel om du ska amma, bebisen gråter o sånt, men dom testar oss juh med.
naprimjer , arif cim vidi da ajla place då börjar han skrika hoppa,ko fol i on place. Men man måste säga ifrån man kan inte alltid välja dom för att dom ska känna sig bättre.man måste vara rättvis.Men till slut lösr det sig.

http://miinellaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards