Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av maminoo - 21 augusti 2011 22:04



Idag var jag på bagageloppis med mamma, tycker det är så mysigt med strossa runt o kika. Man hittar alltid ett o annat. Jag fick med mig denna Legohink till Dino med stora klossar i, hela 20kr fick jag betala. Han är inne i perioden där han gillar o stapla grejer på varandra, så tänkte att detta var en perfekt grej för honom. 


Vissr fattade Dino grejen ganska snabbt o tröttnade nog ännu snabbare. Ungen kan inte sitta still i mer än 30sek sen ser han något annat att leka med o springer iväg.


Nu blir det ännu mer grejer att plocka undan, känns som om att det är de enda jag göra plockar o plockar. Hur ofta jag än gör de så är de lika mycket grejer framme hela tiden.

28

Av maminoo - 21 augusti 2011 09:00

28 Dagar kvar


Idag väntar vi besök utav E:s bror, Dino kommer nog bli glad över att träffa sin farbror o leka lite. Svärmor o svärfar kommer inte med denna gång då de jobbar de har ju inte träffat Dino på snart 8veckor då de varit utomlands.

Vi pratade med dom via skype igår, låt notera att min svärmot tycker att jag ser ut som en modell med min lilla mage. Hihi härligt nog finns det folk som fortfarande inte anser att jag ser stor ut.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards