Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

knäpp

Av maminoo - 19 augusti 2011 12:31

Nu har jag fixat o grejat lite i Dinos rum, bla satt upp hans namntryckta Barcelona dress, eller nja inte upp på väggen då jag saknar fästen. Får be E köpa på vägen hem från jobbet. Det går inte att gå ut då det spöregnar.

    

Dinos rum när man tittar från vardagsrummet,
bilden ska hänga ungefär där den står fast lite mer åt höger.


Min lilla prins sover o jag har skuldkänslor för att jag skällde på honom innan. Jag kokade makaroner o stekte falukorv till mig själv o la på en massa ketchup (älskar ketchup) så kom Dino o stoppade ner hela sin hand i ketchupen o började torka av på sig själv. Blev frustrerad så han fick sig en liten utskällning o så fick han gå å lägga sig. Han var aningens trött så han somnade ganska snabbt, men jag blev ledsen på mig själv för jag förstår ju att han inte förstår varför han gör vissa saker. Så jag grät en skvätt tårar. Jag grät även inatt, kunde inte sova så jag gick upp o grät kände en sån frustration. Jag tror det är en massa hormoner som spökar eller så har jag bara inte gråtit på länge o behöver få göra det helt enkelt. Känner mig aningens knäpp.

 
 
Mamam till William och bebis i magen

Mamam till William och bebis i magen

19 augusti 2011 13:05

Så skoj att du snart ska ha syskon till din sötnos...Snygg tavla :) min prinsessa är beräknade den 28/)..kram kram

http://blondis81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards