Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Lugn förmiddag

Av maminoo - 10 augusti 2011 12:51

Det är precis vad jag haft en lugn förmiddag. Min pappa (Dinos morfar) kom imorse vid 09.30 o har lekt med Dino hela förmiddagen. Det var så skönt o bara få plockat undan lite, dammat av o städat badrummet i fred utan en liten unge som konstant drar i en.


Meningen var att jag skulle vila under tiden morfar var här men jag kan verkligen inte ta de lungt. På något sätt ser jag en massa saker som behöver att göras hela tiden. Helst skulle jag vilja röjja undan allt. Köksluckorna skulle behöva få sig en tvätt ska nog göra de när E kommer hem från jobbet, orkar inte se fingeravtryck på dom. Dammsuga, torka golvet osv.


Måste bara berätta att jag härom natten drömde att jag fött en liten flicka som fick namnet Sara o hon vägde 1500g.. Hon såg normal stor ut så jag var förvånad över hennes vikt o kunde inte riktigt förstå varför dom sa att hon vägde 1500g. (vet ej var namnet Sara kommer ifrån har aldrig ens funderat på de namnet?). Sen minns jag inte så  mycket mer. Har sällan drömmar om barnet, hade de inte heller under gravidteten med Dino. Vet att flera utav mina vänner drömmer/drömt helt sjuka grejer om att barnen föds o ser helt mysko ut, kan prata osv. Men det varierar väl från person till person?


Men men nu ska jag bara ta de lite lungt framför tv:n innan Dino vaknar o det är dags för mellanmål.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards