Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Home sweet home

Av maminoo - 8 maj 2011 10:25

Nu är vi hemma från vår härliga solsemester. Underbart skönt o avkopplande var det. Dock lite annorlunda semester, vardagen blir lite densamma som hemma med ett litet barn. Då rutiner ska följas matning nattning osv. Men kul hade vi, speciellt Dino som älskade att bada o plaska i vattnet.


Mer uppdateringen kommer senare när allt är på sin plats här hemma igen. En massa kläder ska tvättas o Dino ska ha sin självklara uppmärksamhet.


 

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

8 maj 2011 21:31

Längtar efter att få se lite semesterbilder!! :D hoppas att ni hade det bra där nere

Jo det är riktigt skönt att Knut fick plats på det dagis vi ville ha! Det är så himla nära, max 500 meter dit :) och så är ju skolan bredvid, så när han sen går upp till det så blire ingen längre sträcka! :) jag var verkligen besviken när jag pratade med kommunen för ngn vecka sen och hon sa tt tidigast hösten 2012 får Knut plats, men då äre många som bara pang bom tackat nej till sina dagisplatser, vilket gjorde att Knut fick plats! :D jag trodde inte att han skulle få plats, för det här dagiset är ett av dom populäraste här i Kalix! Hoppas att ni får det dagis som ni vill :D när är det tänkt att han ska börja? :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
emira

emira

9 maj 2011 12:30

Dobro dosli kuci:) Nadam se da vam je fino bilo dole:)heheh:)

http://emirasangels.blogspot.com

 
Mersiha

Mersiha

10 maj 2011 12:44

Det känns konstigt hehe saknar honom jätte mycket, det är svårt att vara koncentrerad när jag tänkercpå honom hela tiden :/ kako je tebi bilo na sem? jel sluso dino? Hvala ti :)

Välkommen hem förresten :))

http://ladyhypnotic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards