Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av maminoo - 31 maj 2011 20:38


Jag har fått en del frågor gälllande könet på barn nr 2. Och yes vi vet vad det är för något vi väntar.  Men vi låter det vara en överraskning än så länge. Våra närmsta vet o det är inget vi döljer direkt. Men ni får helt enkelt gissa vad ni tror att det blir.  




Av maminoo - 31 maj 2011 16:20

Jag har en klängande unge, jag kan inte göra något utan att han är där o klättrar på mig. Värst är nog när jag närmar mig datorn då kommer han direkt drar sliter trycker slår ja allt han kan komma på.

Men snart kommer E hem från jobbet så då blir det lite lättare för då är Dino efter sin pappa konstant. Har varit o hämtat nyckeln till lokalen så vi ska ner o kika hur de ser ut o hur vi ska göra med bord o stolar.


Idag tog vi en 3h promenad med Jasmine o lille Liam, gick bra men nu känner jag mig helt slut. Märks att jag börjar bli mer o mer gravid, v.25 nu... tiden går fort här..=)

Jag har till och med gjort 2st stora pizzor, mmm så goda de är. Stannade till vid Netto o köpte med strimllad kalkon o kyckling för att lägga på pizzorna o visst smakar de mumsigt. Nu väntar jag bara på E så han också får äta o berömma mig. hehehe, alla behöver vi berömm ibland. =)))))


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards