Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Promenad

Av maminoo - 14 september 2011 19:32

Vet ni vad jag har känt av min första "förvärk", under förmiddagen var jag o Dino ute med grannen Jasmine o hennes son Liam. När vi kom hem från lekstunden började jag att känna lite ryggont o trötthet. Så jag gick o la mig en stund för att sova. Senare när jag vaknat tog vi oss en långpromenad ca 4km. Tog oss en stund eftersom jag fick stanna upp flera gånger för att det gjorde ont. Det är första gången jag känner "värk" de här senaste veckorna.


Just nu känner jag inte så mycket lite ryggont väldigt långt ner på ryggen men absolut inget som "stör" mig. Magen sitter lika högt uppe som tidigare denna vecka, så just den biten ger mig inget hopp om att det är igång. Men vem vet. 


 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

14 september 2011 22:23

Ooo så spännande!! :D då kanske det börjar hända grejjor snart? Hoppas hoppas! :D

Knut vill aldrig gosas eller kramas! Han puttar iväg en om man försöker som hålla i och kramas, näe det vill han inte. Men tydligen så hade sambon i helgen när dom varit hemma, så har Knut och han kunnat ligga i soffan 10 minuter och bara gosas! Men hallå, så får jag aldrig göra med honom! Jag hoppas verkligen att det går över! Men snart får du gosas med en liten bäbis, så då haru nån att gosas med :) och då vill säkert Dino oxå vara med och gosas!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards