Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av maminoo - 22 maj 2011 11:16

 v24 går jag in i imorgon.


Första bilden är från v24 med Dino & den andra med Bebis nr 2.


 


Magen är allt större nu än förra gången, fast kanske inte en jätte markant skillnad. Rumpan har blivit större ser jag. Skillnaden på denna graviditet från den förra är nog att denna går så mycket snabbare. Beror nog på att jag inte hinner fokusera lika mycket på den som med Dino.

Men det känns skönt första gången visste man inte vad som väntade o vad man skulle förvänta sig, nu är det helt annorlunda. Jag är så mycket mer lugnare.


Dock så var jag inte det minsta rädd inför förlossningen med Dino, min inställning då var att "Tror inte det gör sååå ont", Inför denna förlossning känner jag "AAAAJJJ vad ont det kommer att göra".

Men jag vet att smärtan går över o om jag får en liknande förlossning som med Dino att jag hinner föda knappt 3h från inskrivning, så ska det inte vara några större problem.




Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards