Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av maminoo - 3 augusti 2012 19:51

Om ni undrar var jag håller hus så har vi ännu inte blivit färdiga med uppfräshningen på nedervåningen eller något annat heller för den delen. Det är ite lätt o bli klar med två som vildar o ingen barnvakt har vi heller. Då våra närmsta är bortresta. Sakta o säkert går det, vardagsrummet är helt avstängt så där kan vi inte vara vi trängs i köket o spenderar mycket utav tiden på övervåningen. O nu är vi 100% säkra på att köket ska totalrenoveras väggar ska slås ut för att göra planlösningen mer öppen på nedervåningen. Dock får vi ta den renoveringen kommande vår/sommar 100.000 är inget vi kan punga ut just nu. Men nu blir det mer kul o spara ännu mer när man vet vad man ska få i slutändan.

Förövrigt trivs vi jätte bra, Dino har fått en kompis. en liten William som bort mittemot oss pojken är 2mån äldre än Dino. Så perfekt jämngamla dom leker med varandra o går emellan husen hela tiden. Oftast sitter william på vår altan o leker med Dinos leksaker medan Dino hoppar på Williams stuttsmatta. Så är det väl med barn alla andras saker är mer roliga.

Nu ska jag ner till maken o hjälpa honom med att spackla??!! Fun... NOOOT men snart så

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards