Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av maminoo - 19 februari 2012 12:41

sjuk.. nu är det min tur. Feber frossa förkylning samt en hel del magont. Har spytt 2gånger sen igår. Vet ej om det är magsjuka kanske? Men med lite panodil o ipren mår man bra emellanåt. Det har blivit noll med sömn sen barnen blev sjuka, lillebror går upp varrannan timma för att äta o eftersom han gått ner så pass mycket vill vi inte neka honom utan han får mat alla gånger han vill. Detta har kört slut på både mig o E som turas om nätterna.


Pojkarna är thank god så gott som friska, snorar lite grann bara. Dom äter bra båda två o på tisdag blir de vägning för lillebror. Jag hoppas på en bra viktuppgång. Jag är nästan säker att han tagit igen allt de han tappade under magsjukan & hoppas även att han lagt på sig ett par hekto också.


Storebror är en riktig pratkvarn han pratar för fullt o nu är två ords meningar inga svårigheter alls. Nya ord ploppar ur hans mun konstant o han kan räkna till 5 på sitt alldeles egna lilla sätt. När han slår sig så säger han "dumma den" måste komma från dagis för vi har inte lärt honom det. Min lilla underbaring. 


Imorgon återgår vardagen här hemma till sitt vanliga, med pappa E som lämnar oss för jobb o jag hoppas även att förkylningarna o sjukdommarna lämnar oss för ett bra tag framöver.



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards