Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 4 april 2011

Av maminoo - 4 april 2011 19:46

Precis det är de som är på gång här hemma. Allsvenskan är igång IGEN, så nu blir de ännu mer fotboll hemma hos oss. E, följer allsvenskan, Bosniska Ligan, Italienska ligan, Landslagsmatcher, UEFA-cup, Champions leauge och han måste även se vissa matcher ur den Engelska & Tyska Ligan. Ja så ni förstår hur mycket det blir. Jag kan allt om fotboll & inte för att jag själv vill utan för att jag får höra om fotboll konstant. Meningen är att Dino ska bli lika fotbollsintresserad som sin Pappa.


Snacka om att jag kommer att bli galen.


Nog om fotboll nu ska jag försöka komma på något att göra under tiden E o hans vänner ser på matcher. Vet bara inte vad, kanske kan ta en promenad själv ute i de fina vädret?? ....KANSKE....




=))

Av maminoo - 4 april 2011 08:47

Efter 10månader har Dino äntligen sovit en hel natt utan uppvak. Han somnade 19.30 igår o vaknade 07.45 imorse.


Jag hoppas på fler sådana här nätter. Jag känner mig så utsövd o så pigg.


Nu har jag mailat chefen det är nämligen lönsesamtal på gång känns så knäppt o löneförhandla när jag inte jobbat sen förra året i juni o har inga planer på att återgå till arbetet detta år heller. Hmm. Men bra antar jag så man inte halkar efter lönemässigt. Oftast när man löneförhandlar så ska man tala om varför man anser man ska få högre lön vad man gjort bättre osv... Mycket jag kan säga där liksom.. Detta år har jag tagit skitjobb (bytt bajsblöjor), jobbat i skift, tagit tunga lyft, alltid varit tillgänglig. Borde ge honom anledning nog att höja lönen tycker jag.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards