Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

LÄNGTAN

Av maminoo - 11 juli 2011 19:41

Man vet att man är gravid när man äter choklad sen chips o avslutar med vindruvor för att man vill vara "nyttig".


Nu närmar sig även förlossnignen allt mer o gud vad jag längtar o ser framemot denna lilla krabat. Jag har tidigare inte riktigt hunnit att tänka på att jag är gravid men nu när det närmar sig allt mer så tänker jag på de hela tiden o verkligen längtar. L.Ä.N.G.T.A.R


(går nu in i v.31)


 
 
Mersiha

Mersiha

11 juli 2011 20:54

snart så kommer bebis nummer 2 ju ako Bog da :) Ja det är gott, jag dricker ju inte kaffe, jag har bara smakat marabou chokladen :P hehe :) men den e nog värd pengarna speciellt nu när den var på rea i Media markt bara 699 a mi preko Buzzador typ 850 platili :P så man blir lite sur :P

jaa emir puze för fullt masAllah :) Samo gleda sta moze da dira :D jel Dino nemiran?

http://ladyhypnotic.blogg.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

12 juli 2011 20:49

Tack! :D visst vare en fin present! Och jag förväntade mig inte alls en systemkamera, vi har inte pratat om ngn sån! Jag tänkte att ifall att han köper mig en ny kamera (som jag tjatat att jag vill ha ;) så får jag bara en vanlig ny digitalkamera, så lite chockad jag blev när jag fick en systemkamera! :D

Alltså sjukt, det är inte alls länge kvar tills bäbisen kommer! Det har gått jättejättefort! :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
emira

emira

12 juli 2011 22:09

Jag tycker du ser jätte fin ut för att vara i vecka 31 när jag var i vecka 31 fick jag inga jeans på mig hahahha:) Jag längtar tills din lilla eller lille bebis kommer:) Jag hoppas du får följa hela graviditeten ut:) Det är kämpigt i fall tycker jag det:) men du kanske klarar det;) Vad har ni hittat på idag:)?

http://emirasangels.blogspot.com

 
Minella

Minella

13 juli 2011 11:28

sad ce to ako boda brzo!!!

http://miinellaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards