Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

BUUUS

Av maminoo - 4 juli 2011 15:31

Min son är riktigt busig allt han inte får göra, gör han MED MENING. Man ser verkligen i hans ögon att han gör om det om o om igen bara för att man säger NEJ.


Han har börjat härma mig o säger NE NE NE o så svänger han med huvudet. O så säger han KAKA, (vilket betyder äckligt på barnspråk i bosnien). Jag säger Dino ne ne ne to je kaka konstant till allt eftersom allt han tar på stoppar han i munnen. Så nu har han hört de så många gånger att han börjat säga det själv.


Ju mer jag säger NEEJ DINO så gör han de mer o mer o ler samtidigt, men nu har jag slutat o säga till honom o då tittar han på mig o ropar på sitt konstiga sätt att jag ska titta på vad han gör, när han märker att jag inte reagerar då slutar han.


Jag kan inte sitta vid datorn när han är vaken inte en chans, han kommer direkt börjar slå på datorn han har redan tagit ut två st knappar till tangenterna o flera har jag lyckats trycka tillbaka. Han vet vart man trycker för att stänga av o på datorn för den jäkla knappen lyser o då trycker han som en galning.


Toaletten är också extra rolig, han vet hur man spolar nu så han kan stå vid toalett stolen hur länge som helst o dra i spaken. Stänga av tvättmaskinen kan han, för där lyser ju självklart ON/OFF knappen också.


Detta är bara början på allt nytt han lär sig, inga direkt nyttiga saker o kunna men det är de han kan. Men oavsett så är han världens bästaaaa   

 
 
emira

emira

4 juli 2011 16:40

haha nu börjar han allt lite smått, inget jag längtar direkt till dock, melwin tar allt han får tag i nu, digitalkameran låg på bordet och den fick han tag i som tur så såg jag den i från han innan han skulle kasta den i golvet. Han skakar också på huvudet men det är mest när han känner av lukten av fisk gud du ska se han då haha, han skakar och skakar tills han inte orkar längre så sött att se på han när han skakar...Det är verkligen inte lätt när dem rör saker som dem inte ska röra på, jag är mest rädd för kanter på bord och sängar, melwin har världens fart när han går i sin lära är gå stol och jag rädd att han ska slå sig, men vad ska man göra gör mitt bästa för han är verkligen över allt:)

vad roligt att dino har börjat härma dig :) han tycker väll om att retas med mamma och pappa nu..när han kan mer och förstår;)

http://emirasangels.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards