Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Weekend

Av maminoo - 1 juli 2011 19:40

Nu är det äntligen helg, hoppas på fint väder i helgen. Vi har lite planer på att åka ut till kusten smögen/orust. Strossa runt, shoppa, äta skaldjur & kanske ta ett dopp... som jag är suuugen.


Ikväll är vi bara hemma, kan inte göra så mycket då Dino sover senast 19.30 Men det är skönt ändå. Vi ska alldeles strax se på någon film o umgås.


Önskar er alla en trevlig kväll o helg..


 
 
emira

emira

1 juli 2011 20:14

Jag vet inte vad jag ska blogga om längre, men jag kommer säkert skriva nåt snart igen så fort jag vill skriva igen eller uppdatera nån bild, jag har gjort så förut hahhaha, visst är jag tråkig=)

Melwin sover i body och blöja bara utan nån filt, jag vill inte låta han sova helt naken för jag är rädd att han ska bli sjuk igen, nu är tänderna påG där uppe och han är super gnällig, bara åker runt och små gråter och han dräglar rätt mycket, men jag får inte titta och röra på tänderna, då biter han mig eller så skakar han på huvudet hahha:

Det är för varmt för oss alla tror jag, jag kan inte sova för det är för varmt...

Hur känner du dig i värmen, har du fått stor mage?

http://emirasangels.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards