Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 24 april 2011

Av maminoo - 24 april 2011 09:11

Datorproblem igen här hos oss. Nu har laddaren till datorn slutat att fungera så se blir lite mobil bloggning. Förhoppningsvis hittar vi kvittot så vi kan byta ut denna laddare som vi köpte för mindre än 3v sen till en ny. Dino tog två steg helt själv igår och inte nog med det så lyckades han klättra upp på vår säng o sen ramla ner. Usch vad rädd jag blev men efter lite gråt så va han på språng igen. Nu är han verkligen överallt, kan inte lämna rummet för en sekund. Brukar sätta honom i gåstolen men han hatar den o brukar bli arg. Kan tänka mig att när han börjar gå själv så kommer de bli ännu mer spring efter honom. Huhh. Nu väntar jag på att Dino o E ska vakna så ska vi åka till plantagen o köpa blomjord o blommor till balkongen. Sen ska jag pyssla en stund innan vi ska åka o grilla med vänner.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards