Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 23 april 2011

Av maminoo - 23 april 2011 08:57

Första morgonen utan Dino, visst känns det tomt här hemma. Vi har inga som helst måsten den här morgonen. Ingen som måste mata Dino eller byta på Dino eller leka med Dino. Utan vi två sitter här hemma o undrar "vad ska vi göra" hahaha känns så konstigt o inte ha något att göra alls. 


O vad jag saknar min lilla prins ringde mamma o frågade hur det hade gått, tydligen hade natten gått bra o nu på morgonen var han hur glad som helst. För dom hade gått upp så fort Dino vaknade. Riktigt så är det inte här hemma vi brukar ge napp 10gånger om i hopp om att han ska somna om, även om han aldrig gör det. haha.


Snart åker vi o hämtar hem honom, ska bli roligt o se om han blir glad över att se oss. =))


Igår kvällen var hyffsad, eller sällskapet var de bästa. Sen får vi nog diskutera själva konceren. Dino kao Dino, pjeva super men ljudet var hemskt gjorde så ont i öronen. Vi lämnade konceren strax efter midnatt åkte hem o däckade i princip direkt. Sov utan uppvak fram till 07.50 o sen vaknade vi båda. Trotts att vi båda var trötta kunde vi inte somna om.


  Älskade Son  


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards