Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av maminoo - 18 juli 2011 18:05

Irritationen släppte ganska snabbt i förmiddags. Dino o jag lekte som två galningar, ungen blir aldrig trött. En gravid mamma blev så trött att hon kräktes. usch har inte gjort de på flertalet veckor men idag kom det. 

Därefter tog vi det lugnt istället o läste lite böcker min lilla myspys pojke, han är så snäll. När jag kräktes så kom han i badrummet o tog min hand o höll den.


Därefter blev de sovstund för mig o Dino hela 2,5h sov vi, vaknade åt lite mellanmål o gick ut för att promenera. Det är så skönt nu när Dino kan gå så slipper man ta med barnvagnen. Vi går ut o går istället, gungar, sitter lite i sandlådan o leker med sanden sen samlar vi småsten osv.

Jätte mys. På toppen utav allt kom en traktor förbi idag för att vattna en massa träd som har blivit planterade, Dino blev helt hystersik... Han brummade & pekade som aldrig förr.


Sen kom pappa E hem o vi lagade mat (panerad rödspätta med kokt potatis o kallsås) mummms. Pojkarna har nu åkt iväg till verkstan o jag är kvar hemma. Har hunnit att dammsuga o städa köket ordentligt. Nu passar jag på o sätta mig framför datorn o bara ta de lite lungt.


Denna vecka är E:s sista arbetsvecka innan hans semester, gud vad jag längtar att han ska vara ledig. Sommaren känns inte så sommrig när man spenderar den mesta utav tiden hemma. Vi har inget planerat direkt vi får se hur vädret utvecklar sig. Det regnar ju för de mesta just nu men man kan ju hoppas på förändring tills nästa vecka. 


Nu kom mina pojkar hem, =)))

Av maminoo - 18 juli 2011 11:55


Idag är jag smått irriterad över en sak, blir nästan irriterad på mig själv att jag låter mig själv bli irriterad över en sådan sak. Men just nu är jag det & kommer vara det tills jag känner att jag kan släppa det.  




Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards