Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 15 april 2013

Av maminoo - 15 april 2013 20:40

Idag hade vår minsta prins tid för operation utav problem med "adenoid"=körtel bakom näsan. Denna skrapades bort idag för att fria hans luftvägar. Skitbra tyckte vi mindre bra var när kirurgen som opererat honom sa att lillemans halsmandlar är stora o ställer de till med problem ska vi höra av oss igen. För då tar dom bort dom också. Tyckte att han borde tagit bort dom också när dom ändå hade sövt ner honom. Men men inget att göra åt i efterhand.

Vi åkte hem någon timme efter ingreppet o lilleman är som en duracell kanin trots att han egentligen borde ta det lungt. Nu sover han gott i sin säng, gick in på hans rum för att höra hur han andades (Han snarkade förut) o det var helt knäpptyst gick närmare o då kunde jag höra normala andetag. Så skönt att operationen har uppfyllt sitt syfte, kan tänka mig hur skönt det måste vara för Elvis.



Gjorde ont i mammahjärtat när dom söv ner honom i min famn o han bara somnade in på sekunden o den halvtimmen han var på operationsbordet var den längsta i mitt liv.

Här ligger han på uppvaket o vi väntade på att han skulle vakna.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards