Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av maminoo - 9 mars 2013 12:51

Det var inte igår jag skrev här, orken har helt enkelt inte funnits till. Men vi mår bra o har haft det bra de senaste veckorna. Solen träder fram allt oftare o att få vakna till härliga solstrålar på morgon är mer än underbart.

Dock har barnen börjat gå upp kring 06.30???? Whyyy, har mörkergardin i bådas rum men det är som om dom vet att det är ljust o dags att gå upp. Har försökt att lura Dino flera gånger genom att säga att det är fortfarande natt men han går inte på det.

Eftersom våren närmar sig med storm steg har vi nu bokat in en byggfirma (samma som bytt vårt tak) till att bygga till en inglasad altan. O vad jag längtar att få till den altanen, det ger oss 20kvm extra att utnyttja vår,sommar & höst. Vi ska inte isolera o greja det är de inte värt. Och fint kommer det att bli.:)

Det var en liten liten del av det som händer hos oss...


Fika o ute i solen är vi mycket

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards