Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av maminoo - 29 januari 2013 23:19

Om ni undrar var jag håller hus kan jag tala om för er att jag mår dåååligt. Min jäkla visdomstand som är påväg upp har blivit inflammerad o smärta är utöver det vanliga. Jag har fött 2 barn men detta är värre. Var hos tandläkaren igår som konstaterade att inflammationen till o med börjat sprida sig nerför halsen så fick penicilin utskrivet. 6st tabletter har jag tagit hittills men ännu har inte smärtan släppt.

Att äta eller prata gör smärtan ännu värre. maten kan jagg skippa men att inte prata går inte. dels för att jag måste prata med mina barn när jag är hemma o dels för att jag har ett yrke som kräver att jag pratar dagarna i ända.

Läspa var jag också börjat att göra pga svullnaden. Sova kan jag inte göra då det inte går o fokusera på något annat än smärtan.

Aa ni hör hur det låter, hemskt!!! Nu har jag klagat av mig, känns nästan något lättare. Ska dock inte klaga för mycket min väninna ligger inlagd på sjukhus pga bla lunginflammation troligtvis är det svininfluensa. Känner mig orolig för hennes skull men hoppas att det hon kommer bli frisk snarast....

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards