Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av maminoo - 26 januari 2013 13:03

Denna helg är jag ensamstående, E är bortrest hela helge. på utbildning medan jag o barnen är kvar här hemma. Barnen vaknade strax efter 7 imorse o det var bara att gå upp, vi åt lite frukost o sen åkte vi o handla direkt. Blev en form utav storhandling vilket kanske inte var det mest ideala o göra när man är ensam med 2 små. Vi lyckades iallafall komma ut från Coop utan större problem. Fick inte med oss en hel del men så brukar det bli när man får springa igenom butiken. Besökte även jysk o köpte ett nytt påslakansett till Dino. Han fick välja ett själv o vad blev det? Bilarna såklart.

När vi kom hem var det redan lunch dags slängde in lite köttbullar o nuggets o pomfritt i ugnen o det fick bli barnens lunch. Hann inte med något annat men dom älskar det enkla. Hade man varit ensamstående på heltid hade tiden verkligen inte räckt till.

Just nu sover pojkarna bus o jag sitter här på soffan i lugn o ro o njuter utav tystheten. Ska göra mig en kopp kaffe o bara ta det lugnt.

Lite bilder från buslandet igår

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards