Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg under december 2012

Av maminoo - 16 december 2012 20:14

Dino har varit feberfri i 24h antar att det har släppt på honom. Men nu är det Elvis som har 40graders feber. Får räkna med ett par feber dagar till. Sen hoppas jag att sjukdomarna lämnar oss för ett bra tag.

Av maminoo - 16 december 2012 11:05

Båda barnen var feberfria nu på morgon och med hela 3+ grader fick det bli en promenad. Packade ner barnen i åkpåsarna o tog en sväng. Väl hemma ser vi att Dino somnat så nu ligger han ute o sover i vagnen. Hoppas nu det vänder.

Av maminoo - 16 december 2012 11:05

Båda barnen var feberfria nu på morgon och med hela 3+ grader fick det bli en promenad. Packade ner barnen i åkpåsarna o tog en sväng. Väl hemma ser vi att Dino somnat så nu ligger han ute o sover i vagnen. Hoppas nu det vänder.

Av maminoo - 15 december 2012 19:43

Febern är fortfarande kvar i hushållet o både jag o E är fruktansvärt trötta på att barnen aldrig blir friska. Elvis får sin sista penicilin ikväll o han har gått o blivit förkyld. Hur det nu går ihop med penicilinet vet jag inte men ungen är snorig, hes o hostar. Kommer säkerligen gå en runda feber till här hemma.

Av maminoo - 13 december 2012 11:33

Idag är det lucia firande på dagis men vi ligger hemma o försöker bli friska. Dino är hyffsat pigg just nu, eller det går i vågor allt efter alvedon zupparna han får. Pratade med vårdcentralen som tyckte jag bara skulle ge honom hostmedicin eftersom han hostar o att det troligtvis inte är halsflöss. får väl avvakta då.

Men lite lek har vi allt orkat med, bls byggt tågbana.

Av maminoo - 12 december 2012 17:59

Sjukdomarna verkar inte vilja lämna vårt hem, nu ligger Dino i 40graders feber. Imorgon blir det ett besök på vårdcentralen tror att även han har halsflöss. Lika bra o gå dit direkt o få penicilin istället för att plåga honom i flera dagar innan samma sak måste göras.

Av maminoo - 10 december 2012 19:55

Det var många barn i pulka backen idag. Eller det var skolbarnen som hade rast. Dino tyckte det var spännande att titta på vad de stora barnen gjorde.


Av maminoo - 9 december 2012 19:06


Vet ni vad jag sitter o gör, jo jobbar frivilligt en söndag kväll. Känner jag måste slutföra en hel del för att kunna vabba utan att ha skuldkänslor för att jag överlämnar mina ärendet o uppgifter till alla andra. Blir nog någon timma till sen åker jag hemmåt.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards