Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Jul

Av maminoo - 19 december 2012 14:36

Inga friskhetstecken härifrån, elvis var väl något piggare en Stund idag men nu kom febern tillbaka så då börjar vi om. Men förhoppningsvis blir han frisk snart. Nu är jag inne på min 3:e vab vecka, känns nästan pinsamt o behöva ringa in o tala om att man vabbar igen o igen. Men min chef tycker inte att jag ska känna så, vilket känns bra att han ändå förstår. Visserligen har han inget annat val men det känns bra o ha stöd från chefen ändå.

Jag kommer nog åka till jobbet under helgen o slutföra en hel del grejer så kunderna inte får vänta allt för länge med besked. Juldagarna innebär inget specielt för oss ändå. Barnen kommer få sina presenter utav tomten på nyår för så firar vi i Bosnien. Har köpt lite saker till dom o mer ska inhandlas.

 
 
Lisa - mamma till Knut & Agnes

Lisa - mamma till Knut & Agnes

22 december 2012 01:29

Förstår att du känner så. Men killen kan inte vabba ngn dag istället? Inte för att det behövs nu när jul kommer dock...

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards