Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg under oktober 2012

Av maminoo - 11 oktober 2012 12:11

Lite bilder från Dinos rum. Saknas lite bilder, matta o gardiner men det är på gång jag vill gärna att de matchar men har inte riktigt haft tiden eller möjligheten till att leta tyg. Men det är på gång.



   

Av maminoo - 10 oktober 2012 23:25

Nya vinter stövlar till Dino är inköpta. Även i år kör vi på viking. Elvis får ta Dinos viking som han hade förra året. Dino var ju inte lika aktiv då så dom vinterstövlarna är som nya. Så praltiskt med två pojkar elvis ärver allt från Dino. Även om jag köper mycket nytt till Elvis ändå. Jag får skuldkänslor om jag shoppar till Dino o inte till Elvis, så de brukar bli att jag köper till Elvis också.


Måste by the way inflika att 5 dagar helt mjölkfritt reesulterade i 200g viktuppgång. Det är vÄldigt mycket för en 1 åring på 5dagar. Trots alla prover som visar att allt är okej o ingen magont what so ever eller diaree vilka är de vanligaste symptomen så är Elvis mjölkallergiker. Elvis enda symptom har varit dålig viktuppgång trots att han äter som en liten häst. Senast gick han upp 180g på en hel månad o när vi tog bort mjölken helt så ökade han alltså 200g på 5 dagar. Ganska solklart vad det beror på alltså.

Av maminoo - 5 oktober 2012 11:20

Det kommer att bli tyst här ett tag framöver.

Av maminoo - 4 oktober 2012 23:28

Klockan tickar på o jag ligger sömnlös. Kommer bli en lång natt. Jag är nervös inför morgon dagen. Jag är beredd på de värsta, alltid när jag har haft de minsta hopp så har de varit allt annat än positivt. Men Jag vet att jag kommer få svälja tårarna när jag väl sitter där, har redan gjort det så många gånger redan.

Så är det o så har det alltid varit förstår inte varför jag bara inte kan vänja mig?

Åååh nog om de tråkiga. Blev en fin liten shopping på stan gick bla in på NK o köpte en del fint till barnen. Visar grejerna imorgon.

Nu ska jag försöka blunda o förhoppningsvis sova ett par timmar innan allt som väntar imorgon.

Ute

Av maminoo - 4 oktober 2012 16:11

Eftersom Dino fortfarande är något förkyld hänger han hemma med mig o elvis. Vi är ute o leker mesta delen utav dagen. Barnen blir galna utav att vara inne dock är inte vädret de bästa men vad ska man göra. Ut o hoppa i regnet. Just nu väntar vi på att E aka komma hem så vi kan äta sen åker jag in till stan o handlar lite nytt till mig inför jobbstarten samt lite nytt till barnen.

Av maminoo - 3 oktober 2012 20:23

Idag firar jag o E 3år som gifta. Världens bästa make överraskade på morgon med detta.


Tack mitt finaste <3<3

Av maminoo - 2 oktober 2012 13:26

Dom rincde från dagis o sa att Dino inte mådde så bra, så jag åkte och hämtade hem honom. Frågade Påvägen hem vad han ville äta då svarade han donalds. Så ett litet stop på mocdonalds o en happy meal senare har vi en pigg o glad kille.

Av maminoo - 1 oktober 2012 19:43

Idag var jag hos frisören med pojkarna, det gick som förväntat båda skrek som galningar. Men fina är dom nu, specielt Elvis det går knappt att känna igen honom, hab ser så stor ut. Dock kände jag mig något rånad när de visade sig kosta 250kr per pojke. Klippte dino där förra året & då kosta det 150kr. Tycker att 250 för en liten pojke med lite hår på huvudet är alldeles för mycket!!!!!!!!!!!

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards