Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 24 september 2012

Av maminoo - 24 september 2012 13:17

Vi har gått här hemma ett par veckor på helspänn då vi inte vetat om barnen skulle få en ny dagisplats här vi bor idag. Vi sa upp bådas platser med omedelbar verkan på de gamla stället. Dock fick Dino gå fram till December om han ville. Först fick vi höra att de troligen inte skulle få plats föränn januri månad men nu ringde jag för att se hur långt dom kommit i processen o då säger hon ni kan få platser från o med november månad. Detta underlättar så mycket för både mig o E nu. 


Vi kan andas ut o veta att E o jag inte behöver pussla ihop vår vardag, nu blir det normala arbetstider för båda. Barnen kommer gå 25h ena veckan o 15h andra veckan inte alls mycket vilket är bra, iallafall för Elvis som ännu är lite liten. I mina ögon iallafall.  Jag har nog glömt att berätta att Elvis har börjat att gå, dagen efter 1års dagen ställde han sig upp o gick 6 steg sen dess går han allt mer men precis som brorsan sin väljer han att krypa många gånger istället. Men så fort vi går ut så är det upp o gå som gäller. =)


Tiden går fort fort....





Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards