Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av maminoo - 29 augusti 2012 22:54

Hundra procent fokus på Elvis måste vi ha nu flr tiden. Han är en liten vilde. Idag ställde han sig upp på benen utan hjälp från någon möbel så snart går han nog. Han fyller också 1år om mindre än en månad. Min stora lilla pojke.

Av maminoo - 29 augusti 2012 21:23

Sitter här hemma i min ensamhet med Dallas i bakrunden, vet ej vad jag tycker om denna serie men det hade varit kul o få någon ny serie som man kan följa. Just nu ser jag endast på Lillyammer som går på svt riktigt bra norsk serie.


Idag tittade jag o barnen förbi öppna förskolan här i området vilket var riktigt roligt. Då det var jätte stort o det fanns en MASSA leksaker. Dino var i himelen bland alla leksaker o Elvis lekte på han med så dit ska vi absolut gå fler gånger.  Imorgon har ska jag även göra ett besök på en förskola/dagis här i området som jag funderar att flytta barnen till. Dock måste det lösa sig med en del praktiska saker men det får vi se imorgon när jag pratat med dom.


Idag fick jag också mitt schema bekräftat, första veckan jobbar jag mån -fredag 8-15.30 o veckan därpå jobbar jag Mån-onsdag 14 - 19.30 sen är jag ledig resten utav veckan o så kommer jag varva fram till 31december.  O sen från o med januari kommer jag att jobba 8 - 14.30 o det känns mycket bättre än 15.30


Hoppas det går bra med de jobb schemat så jag inte känner alltför mycket saknad efter barnen.



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards