Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av maminoo - 13 augusti 2012 21:21

Äntligen har E installerat om vårt internet o vi kan använda oss utav våra datorer. Det är fortfarande mycket som inte är på plats o många saker/prylar inte lyckas hitta någon plats i det här hemmet. Idag rev vi ut tapeter i köket så kör vi igång med slipning o spackling samt målning imorgon. Precis som i vardagsrummet hade förra ägaren svart fondvägg även i köket, inget som heller föll oss i smaken. Det ska bli skönt när även det är gjort.


Idag var det dagis premiär för Dino efter 6 veckors semester, det gick riktigt bra han sprang in utan att ens säga hej då, fick höra vid hämtning att han hade varit superglad de 5h han varit där. Det kändes bra o höra det. Fick även se att de hade hängt upp en krok med Elvis namn oo va de gjorde ont i mammahjärtat kan inte förstå att min lille Elvis ska börja dagis till senhösten. Det känns jobbigt o jag har haft ångest över om det är förtidigt att han börjar när han ännu är så liten........  






Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards