Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av maminoo - 11 augusti 2012 21:44

Maken o jag myser framför tv:n med en Skål popcorn och OS. Vi har inte gjort något mer i hemmet då E känner sig sliten efter allt arbete han lagt ner tidigare i veckan. Jag har en massa ideer o planer men jag måste låta honom vila lite också. Nästa helgs plan är att riva gräsmattan hälla jord o sen rulla ut ny gräsmatta. Frågan är bara om de hinner bli av då E tror att det behövs mer nogrann planering om hur de ska göras. Men Jag är ingen människa som kan vänta direkt...

Iallafall så hann vi grilla idag med barnens mormor o morfar, E besökte charkten o köpte super goda lamfärsspätt o saffrans inlindade kycklingspätt gjorda på persiskt vis. Yummi yummi säger bara, tror jag inte vill grilla något annat i framtiden. Blir så himla mycket godare med mer exotisk mat eller för mig är det exotiskt då jag inte växt upp med den maten o dom kryddorna.

Av maminoo - 11 augusti 2012 13:12

Solen värmer lite extra idag så vi passade på att cykla (jag o barnen, E joggade) för att hämta vår andra cykel som vi lämnat kvar i de andra området. Sen cyklade vi hemmåt allihopa med ett litet stop på ikea tittade runt på byråer o därefter lunchade vi o sen for vo hemmåt igen. Nu sover både barnen och E på övervåningen medan jag njuter utav tystheten för en gångs skull.

Häromdagen köpte vi en cykelkärra till barnen. vilket underlättar om man ensam vill ut o cykla med barnen. Så
nu lär de bli ett antal cykelturer till o från dagis o lite motion på de hela.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards