Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av maminoo - 21 juli 2012 10:07

Världens finste barn. Allt eftersom lillebror växer integrerar barnen mer. Storebror visar sin lillebror hur vissa saker ska göras o lillebror är riktigt framåt o visar att han kan o förstår. Storebror kramar gärna o pussar sin lillebror, men det blir även en hel del knuffande. Lillebror försvarar sig genom att skrika o jag kan bara tänka mig hur de kommer se ut om ett par veckor när lillebror börjar att gå o ta för sig ännu mer.

Att se dom tillsammans gör mig så lycklig, älskar mina fina barn.

Av maminoo - 21 juli 2012 10:07

Världens finste barn. Allt eftersom lillebror växer integrerar barnen mer. Storebror visar sin lillebror hur vissa saker ska göras o lillebror är riktigt framåt o visar att han kan o förstår. Storebror kramar gärna o pussar sin lillebror, men det blir även en hel del knuffande. Lillebror försvarar sig genom att skrika o jag kan bara tänka mig hur de kommer se ut om ett par veckor när lillebror börjar att gå o ta för sig ännu mer.

Att se dom tillsammans gör mig så lycklig, älskar mina fina barn.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards