Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av maminoo - 10 juli 2012 20:03

Har varit frånvarande från bloggen ett bra tag nu, jag lever o allt är bra. Men att sitta vid datorn har jag ingen tid för. Hade varit en annan femma om blogg appen någonsin kunde dyka upp för Iphone också. Har funderat på att byta till någon annan bloggportal men jag ger bloggplats ett par dagar till.


Vi har haft en massa roligheter för oss, vi har besökt vattenpalats, aeroseum, badat i havet, besökt djupark & bara myst tillsammans som familj.


På torsdag går flyttlasset, vi flyttar in våra saker 2veckor innan vi får tillträde till huset. Ägaren var shyst nog o låta oss ställa våra grejer på övervåningen. Så vi har packat o har en massa kvar att packa. Det är inte föränn man börjar att packa som man inser hur mycket saker man egentligen har. Dock så rensar jag undan samtidigt o slänger det som inte behövs.


På fredagen har vi tillträde o överlämning utav nycklar osv från vår lägenhet, sen packar vi in oss i bilen o åker till öster götland ett par dagar hos svärföräldrarna. Därefter åker vi hemmåt o bor i mina föräldrars place. Dom är dock bortresta under tiden vi är där så vi får iallafall eget utrymme.



O sen till slutet utav månaden har vi tillträde till vårt underbara hus äntligen får vi möjlighet att inreda o fixa i vårt fina hus. Nu ska jag fylla de 135kvm också..  idag kom de fina väggtexterna jag beställt till vardagsrummet o barnens rum. Men bilder på de kommer när allting kommer på plats i huset blir roligare o se de då.


Men som sagt så kommer det komma mer inlägg så fort bloggappen kommer...



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards