Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

ös

Av maminoo - 24 juni 2012 14:49

Vilket himla tråkigt väder, regnet öser ner ute det är mörkt o absolut inte sommaraktigt. Nu hade inte lite sol skadat. Troligtvis blir det väl varmare till slutet utav juli månad lite lagom tills flytten.

Vi har köpt flyttkartonger o källarförådet är rensat, grejerna som finns hemma tar vi o packar någon dag innan bara. Det brukar gå snabbt när man väl sätter igång. Vi kommer vara hemlösa i 2,5h vecka. Första dagarna kommer vi åka upp till svärföräldrarna i östergötland o sen åker vi tillbaka mot götet igen då mina föräldrar åker utomlands så då har vi boendet för oss själva. Kan vara bra o ha ett fast boende då barnen har fasta rutiner som jag inte vill förstöra.


Våra möbler o saker får vi ställa in i huset redan nu då övervåningen står tom & det är bra så slipper vi hyra förråd under tiden. 



Midsommarhelgen har varit skön, dagen innan midsommar åkte vi till en självlpock o plockade en massa jordgubbar fikade o sen var det bara att åka hemmåt. Barnen sov o jag o maken umgicks by our selfs. Midsommar tog vi oss till ett midsommarfirande här i området vädret var helt okej till en början. När det började att regna åkte vi vidare till barnens morföräldrar åt god mat o umgicks. Dinos gudfar kom förbi lämnade födelsedagspresent till Dino o någon timma därefter åkte vi hemmåt igen. Lördagen var mindre rolig då vi åkte iväg till ett flygplansmuseum men de visade sig vara stängt. Väldigt dumt utav oss att inte förstå att på midsommardagen är ALLT stängt. Blev en liten tråkig lördag på förmiddagen men till eftermiddagen tog jag o Dino cykeln till coop köpte lite godis, fikade lite utanför o sen cyklade vi hem igen. Roligt nog så somnade Dino i cykelstolen o jag hade då cyklat ett par km o pratat med mig själv.


O idag har vi inte gjort så mycket då regnet som sagt öser o öser ner.. får hoppas på bättre väder imorgon.








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards