Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av maminoo - 19 juni 2012 11:54

Det är dags o börja ställa klockan om vi ska vakna i tid på morgonarna. Pojkarna sover fram till 08.30, imorse kom vi till o med försent till samlingen på förskolan. Barnen skulle på mini utflykt så där stod dom o väntade på oss. Men skönt dock att få sova ut. Jag gick inte upp för att träna imorse då jag gick till gymmet igår kväll o sprang o utförde lite övningar. Hemma sen fick vi besök utav E:s kusiner som kom för att lämna födelsedagspaket till Dino o sen stannade de för att se på fotbollen med oss.


Förutom stressen imorse så har jag o Elvis bara myst här hemma, ibland är det skönt o inte ha några planer om dagarna. Kan känna att det blir för mycket om vi har aktiviteter varje dag. Jag är lite utav en ensamvarg gillar o ha egen tid för att jag ska fungera som människa i längden. Dock vilar jag upp mig även om barnen är med mig vi har liksom växt ihop, mina små hjärtan.   

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards