Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av maminoo - 17 juni 2012 19:35

Det har varit en hel del kalasande i helgen för oss, i lördags hade vi besök utav min kusin med barn som kom för att gratta o lämna paket till Dino & idag kom våra vänner/grannar J & E med Dinos bästa vän Liam för att lämna paket till Dino. Barnen lekte en massa o vi vuxna umgicks. Väldigt lugn o harmonisk helg med andra ord. I lördags hann jag även gå ut o springa, 8km denna gång. Jag varvade jogging med PW orkade inte riktigt springa hela vägen. Men det är bara o fortsätta träna o görhoppningsvis inom snar framtid orkar jag hela vägen.


Dino & Bästa vännen Liam


Om man frågar Dino om har någon bästa kompis så svarar han alltid "Viam" Det är så han uttalar Liam. Om det är något jag kommer att sakna med de stället vi bor på idag så är denna fina familj som vi lärt känna under tiden vi båda väntade våra första.(dvs Dino & Liam)

Lyckligvis flyttar vi inte alldeles för långt bort o Dino kan fortsätta att gå på samma förskola som Liam.



  


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards