Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av maminoo - 14 juni 2012 22:14

Nu när E är bortrest har jag om kvällarna lagt Dino i vår stora säng i sovrummet så han fått sova brevid mig, lille Elvis sover som vanligt brevid mig också fast i sin spjälsäng. Det är så mysigt o ha båda pojkarna så nära. Igår låg jag länge o tittade beundrande på dom så vackra så fina. Jag är så glad att jag får vara del i deras liv gör mitt allra bästa varje dag för att ge dom all min tid o all min kärlek.    Älskar er så mycket mina pojkar.

Imorgon kommer min 3:e älskade pojke hem, maken min o då ska vi ha en underbar helg tillsammans allihopa.   


Dagen rullade förövrigt på bra, mina arbetskamerater kom förbi efter jobbet vi åt tillsammans (italiensk pasta grejs med kyckling o till efterrätt kladdkaka med jordgubbar o glass) Dino var super lycklig då han fick en massa uppmärksamhet samt fina födelsedagspresenter. Blir så glad när mina vänner (inte bara arbetskameraterna) minns o grattulerar Dino på födelsedagen. Ett antal kort har dumpit ner genom brevinkastet o vänner har kommit förbi med paket utan att vi ens har ställt till med kalas. Det betyder enormt mycket för oss, handlar inte att folk ska köpa något utan mer om att de bryr sig. Tack alla fina människor i vår närhet   



Av maminoo - 14 juni 2012 09:20

Nu väntar jag på att Elvis ska somna så jag kan börja städa här hemma. Idag väntar besök från mina arbetskamerater. De har ännu inte träffat Elvis, jag skäms nästan att jag inte gått dit med honom. Men det är jämt något som kommer ivägen men nu kommer mina fina vänninor hit istället. Det roliga är dock att det är bara en utav dom som jobbar kvar på min arbetsplats resterande har bytt tjänster till andra avdelningar. När man sen kommer tillbaka till arbetsplatsen kommer det kännas som en helt ny arbetsplats. Nystart verkligen, kan nästan behövas efter 2,5års mammaledighet!!



Som sagt städning står på schemat nu sedan ska jag handla hem mat, laga mat, göra efterrätt o däremellan spendera tid med mina barn. Med andra ord kommer jag att ha fullt upp.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards