Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av maminoo - 12 juni 2012 20:34



Hela dagen har gått fikans spår, vi har fikat hemma o med vänner. Dino älskar att fika. Jag gör ofta olika slags fruksallader inför våra fikastunder o han älskar dom. Oftast får han lite turkiskyoghurt till med honung över. Då brukar han säga "Nalle puh hånång".. han vet att han nalle puh älskar honung. hihi


Idag tog vi oss en tripp till andra sidan stan för att träffa min vännina o hennes söner på en liten kaffe dejt & barnen på en lekdejt. När vi sen var påväg hem precis utanför vår port fann vi en lite liten fågel. Troligtvis hade den ramlat ur boet för den stod stilla o var jätte rädd. Först trodde jag att den var skadad o jag o Dino klurade över vad vi skulle göra med den. Inte det enklaste o åka med den till djursjukhuset när man har två små barn med sig. Min tanke var att hämta en lite skokartong o bära hem den tills E kom hem. Men sen fick Dino för sig att klappa den o då började fågeln att flaxa lite med vingarna o studdsade liksom upp o ner.. märkte då att den inte var skadad bara att den helt enkelt inte kunde flyga. Så vi stod o titta på de en bra stund medan fågeln kämpade med att komma därifrån. O till slut flög den upp på en gren. O då gick vi in. Hoppas dens mamma är någonstans i närheten.





  Söt var den allt.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards