Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av maminoo - 4 maj 2012 10:10

  Innan maken for till jobbet kom han in med en kopp kaffe till mig. Mys o ligga i sängen o dricka sitt kaffe i lugn o ro. Prinsarna sov till kl 8. Ni vet hur jag klagade på Dinos sovrutiner, nu har han helt plötsligt börjat att sova hela nätter utan ett ljud. Ehm, borde kanske klagat tidigare.

Dock äter han fortfarande väldigt dåligt, men jag hoppas att även det ska vända snart.


Idag ska jag ta fram en massa sommarkläder, tvätta sånt som behöver tvättas o stryka sen packa ner grejer i resväskor. Vi åker på onsdag vilket är riktigt roligt. Men samtidigt lite läskigt jag hatar att flyga o har världens flygrädsla. Jag hyperventilerar o har svårt att andas, svettas o allt möjligt. Brukar bli så varm att jag blir illröd o E brukar skratta. Det värsta är att vi kommer att mellanlanda i munchen på både dit o hemvägen. Det jobbigaste med hela flygningen är själva starten jag hatar ljudet o hur planet skakar när de tar fart för att inte tala om den äckliga känslan man får när de börja lyfta, känns som att man bara ska ramla bakåt. Roligt nog tycker jag inte landningen är lika jobbig eftersom jag bara längtar att få sätta ner mina fötter på marken igen.


Men det ska nog gå bra. Om jag klarade 14h till USA klarar jag 3h till Bosnien. Bara det är inte ett propellplan eller något annars kommer jag att svimma.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards