Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 29 april 2012

Av maminoo - 29 april 2012 09:59

Igår åkte jag på feber o frossa, det var så fruktansvärt jobbigt. Jag frös sen svettades jag o så höll de på hela natten. Inte kul o vara sjuk. Men just nu mår jag bra, dvs en irpen o alvedon senare. Vi ska iväg till byggmax o se över lite byggmaterial som vi behöver till huset. Bla staket men även så ska vi bygga en inglasad uteplats som vi kan utnyttja även vintertid.


E har bestämmt sig för att han ska sköta detta själv, dvs designa den, sen har han en vän som är snickare som ska hjälpa honom med själva bygget. Intressant. Jag har sagt att jag bryr mig inte hur de görs men att de måste göras. Han får absolut inte skjuta upp det.


Det finns en hel del vi vill göra på huset, men dock ska vi inte göra allt på en o samma gång. Främst för att ekonomin inte får överskridas samt att det är roligare att alltid ha något projket på gång.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards