Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 12 april 2012

Av maminoo - 12 april 2012 20:34

Sitter här i min ensamhet, barnen sover o E är på fotbollsmatch. Säsongen är igång igen så de kommer bli flera ensam kvällar framöver. Har inte varit ensam med barnen på läänge så här på kvällskvisten när båda ska nattas. Men det var inga problem alls, gjorde välling till Dino la ner honom sen fick Elvis sin ersättning o han somnade på minuten. Dino däremot ville inte riktigt sova men han låg helt ensam i sitt rum pladdrade, ropade då o då o till slut somnade han.


Sen dess har jag ätit en massa sötsaker o tittat på tv. Datorn är inte lika rolig längre då jag inte har någon. Men telefonen funkar bra o E:s stationära går att sitta vid så här då o då.


Föresten så har jag o E bestämt att låta barnen gå kvar på dagiset här även om det finns andra mycket närmare så får det vara såhär till en början, vi får se hur de fungerar det är inte så svårt o ansöka om ett byte ifall det inte skulle funka. Har varit väldigt kluven i hurvida vi skulle göra, men nu verkar vi kommit fram till något. 


Men just nu finns det lite annat som hänger på våra axlar, ahh att det alltid ska vara något.....


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards