Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 3 april 2012

Av maminoo - 3 april 2012 10:36

Min älskade dator har beslutat att den inte vill ha något med mig att göra mer. Kunde ju inte kommit mer lägligt, Blir iallafall inget nytt köp utav en dator kan jag säga. Men så länge funkar ju E:s stationära (även om jag inte gillar att sitta vid den). Tur nog så hann vi iallafall föra över alla bilder så det viktigaste är räddat.


När man är datorlös får man så mycket mer gjort här hemma. Vi har redan börjat att röja o slänga en massa saker. Dels för att vi ska ha visning inom snar tid & dels för att det underlättar sen när vi väl ska flytta o har mindre saker.


Föresten så fick vi besked igår att Elvis har fått en plats på samma dagis som Dino. Vi känner oss lite tveksamma om hur vi ska göra, ska vi behålla båda barnen på detta dagis, eller ska vi söka nya platser på de nya stället. Det EXTREMT positiva med detta dagis vi har idag är att det är en liten grupp barn o fler fröknar samt att det är ett föräldrar koperativ vilket innebär att vi föräldrar som har våra barn där driver dagiset till 100%. Vi flyttar ju inte extremt långt härifrån vi bor idag, ca 5km. Både jag o E passerar dagiset på vägen till jobbet så då kan dom lika gärna gå kvar. Men det kan vara bra om dom lär känna barn där vi kommer att bo för det är ju där dom kommer att gå i skolan o leka  ute osv. I det nya området finns det 3st olika dagis, vilket kanske innebär att Dino & Elvis inte ens hamnar på samma dagis o det vill vi inte. Men eftersom det är kommunala dagis så har man inte så mycket o säga till om heller. 

Hmmmmm






Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards